Wednesday, January 27, 2010

Club Blog-Blog Bicara Sempoi

Assalamualaikum....Kali aku nk tulis cket kenapa aku membuat blog niee....??mesti korang tertanye tanye kn. Tujuan aku membuat blog niee adalah ingin berkongsi cerita-cerita pengalaman aku serta ilmu yg aku ada untuk tatapan semua. Blog ini juga aku buat untuk menjadi teman kepada mereka yg sunyi . Kalau pembace di luar sana ingin kan tempat berbicara atau berkongsi masalah, aku sedia membantu....

Mase aku merayap kat facebook tdi, aku de trklik stu blog nie. Dan aku ada terlihat satu blog yg di panggil 'Club Blog-Blog Bicara Sempoi'. Aku cube merayap kat blog 'Club Blog-Blog Bicara Sempoi' nie dan aku dapat lihat satu komuniti blog yg besar berada di dalam nye. Ini membuatkan aku tertarik untuk menjadi sebahagian daripada blog niee. Dengan menyertai. 'Club Blog-Blog Bicara Sempoi' ini juga aku dapat rasakan satu gabungan rakyat malaysia di samping dapat meramaikan teman tidak kira asal-usul mereka. Aku nasihat kepada semua pembace yg mempunyai blog sendiri, apa kata kita bersama-sama meramaikan lagi komuniti ini. Untuk join dorg nie senang saje. Kita cume perlu ikot 3 langkah muda. Kalau korang nk tau lebih lanjut. Aku rase korg patut gie merayap kat blog 'Club Blog-Blog Bicara Sempoi' niee..Untuk link....tengok kat tepi oke.....come...cam biasae....smile always....cakkk..!!!!


CLUB BLOG BICARA SEMPOI

MALAYSIA MEMBER CLUB

No comments:

Post a Comment